Monday, January 31, 2011

Hukuman yang dijatuhkan terhadap Ariel Peterpan

Ariel Peterpan
Hah korang tengok gambar mamat ni mesti korang dah tau kan pasal kes apa dye ni kan...Sapa lagi kalau Ariel Peterpan yang telah membuat satu kontrovesi yang heboh di Indonesia..Kes apa lagi kalau bukan kes dye dengan Luna Maya dan Cut Tari tu...

Bukan tu yang aku nak bahaskan kat dalam entri hukuman yang dijatuhkan terhadap Ariel Peterpan ni..Tapi aku nak inform kat readers semua yang dye,Ariel Peterpan telah dijatuhkan hukuman oleh Mahkamah Indonesia ari ni...Ariel Peterpan telah dijatuhkan hukuman penjara 3 Tahun 6 Bulan akibat perbuatannya...


Namun begitu, masih ramai penunjuk perasaan masih tidak berpuas hati dengan hukuman yang telah dijatuhkan terhadap tertuduh itu,Ariel Peterpan...Tidak terkecuali peminatnya sendiri yang turut membantah hukuman yang telah dijatuhkan oleh mahkamah Indonesia itu..Mereka membangkang agar artis idola mereka itu agar dijatuhkan hukuman yang lebih berat lagi agar setimpal dengan perbuatannya bersama-sama Luna Maya dan Cut Tari itu...

1 comment:

efa said...

hukuman tak setimpal yg dya kena huhu