Pages

Friday, June 17, 2011

Melepak di Universiti

Hahaa,apa laaa aku ni orang datang sini for study..Aku?hahaa..Korang semua jangan salah anggap,Aku melepak ni sebab kelas aku belum mula lagi..tak tau la bila dah mula nanti bizinya cam mana..

Kesiannya kat aku..Melepak sorang2 je dalam bilik ni,ye la diorang semua gi buat modul apa entah…member2 roomate aku sume terlibat ngan program tu..Dari pukul 8 pagi tadi diorang semua dah sibuk ngan modul tu,then diorang semua stop jap for solat jumaat..

Citer bab solat jumaat ni pulak,aku first time solat jumaat kat masjid di Terengganu ni…Aku solat kat masjid UiTM ni je..tp punye la luas U ni sampai sesat gak time aku nak balik ke hostel aku ni..

lepas je solat jumaat aku meneruskan aktiviti melepak aku and diorang semua gi sambung balik ngan program diorang tu balik..

OOOPPSSS!! Lupa pulak nak kenalkan roomate aku ngan korang semua..Okeyh roomate aku semuanya ada 3 orang..Amy,Wan,Tank..Semuanya nama samaran je la yer…Nama penuh aku tak bape nak sure sangat laaaa…Sory frends!!

No comments: