Pages

Saturday, December 8, 2012

Semester Empat

Halloww...
Wallah..wallahhh..wallahhhhh..Cepat gila seh, tup2 dah semester ke-4 aku sebagai student diploma in public administration ni. That also mean, aku dah setahun setengah menuntut segala ape yang ade kat Dungun ni. Dah boleh kira my second home dah la. 

Tapi entah mengapa, aku risau sangat semester kali ni. maybe sebab subject2 nye yang agak susah kot, kata orang laa. But i'm not actually face it lagi.

Hmmm, although aku dah semester ke-4, tapi semester ni la first time family aku ambil kesempatan untuk bercuti bersama-sama time hantar aku kat dungun semalam. Homestay muslimah menjadi tempat penginapan kami. i'm totally satisfied with their service. Thanks!

Adik-adik ku..


My family!


Thanks and sory lama tak update!

No comments: