Pages

Monday, February 4, 2013

Mencari Cinta

Salam, jam tepat pukul 7.30 pm..check tarikh..3 Feb!! Alamak..terlupa!
Aku terlupa yang ada program, "Program Mencari Cinta" yang agak penting bagi aku sebab ni program member aku plus tajuk pulak yang macam best2 jea kan..

Dah sampai Dewan Aspirasi dimana tempat program tu berlangsung, fuhhh ramai gilaa..

Then, kami diarahkan naik ke tingkat atas sebab kat bawah dah full.Macam best jugak sebab first time boleh naik kat tingkat atas dewan tu..agak teruja macam tu laa, cam tiket ekslusif gitu..

Ceramah start..
What ceramah agama!
But guess what..sebab alang2 dah kat situ aku pun pasang je la telinga..Ceramah yang sangat menginsafkan diri aku..kami diminta untuk muhasabah diri..ya allah betapa banyaknya dosa aku ni..yang paling aku rasa beruntung sangat sebab hati aku yang sangat keras ini akhirnya tunduk juga dengan air mata.ya allah aku pohon perubahan aku ini akan kekal sehingga akhir nyawa..

Wasalam...

No comments: