Pages

Monday, October 4, 2010

Domain FREE untuk dimenangi!

Wahhh!!!
Dahlia dan iHosterz bergabung tenaga menyediakan Giveaway Special: Domain Percuma untuk blogger. Memang menarik! Semestinya saya turut serta, siapa takmau barang FREE beb!
Nama Domain pilihan saya ialah : apyzs.com
Saya pilih apyzs.com kerana saya berhasrat ingin menjadikan blog apyzs ni sebagai blog yang menyampaikan tentang isu-isu semasa,review dan trailer filem-filem terkini,dan klip-klip lagu video yang mendapat permintaan tertinggi daripada alam maya ini.
Dahlia dan iHosterz patut menaja domain tersebut untuk saya kerana dah lama saya mengimpikan untuk ada domain sendiri,dan dari dulu lagi saya ingin membuat duit dari alam cyber ni supaya dapat menjadi seorang blogger yang berjaya dan dapat membuktikan kepada kawan-kawan dan keluarga saya..

- Pilih lah aku jadi pemenang mu...haha :-) -

7 comments:

Cikgu Dahlia said...

Apysz, jangan patah semangat oke...
Just be yourself...Buat blog tempat untuk berhibur :D

Anyway, thanks sbb menyertai.. No: L05

apyzs.azam said...

Thankz sis..

faiz said...

nice! goodluck!!

apyzs.azam said...

harap2 dapat la..thankz faiz!

apyz's said...

harap2 dapat la..thankz faiz!

faiz said...

nice! goodluck!!

DaHLia said...

Apysz, jangan patah semangat oke...
Just be yourself...Buat blog tempat untuk berhibur :D

Anyway, thanks sbb menyertai.. No: L05