Sunday, October 31, 2010

Pergaduhan Negeri Sembilan Dengan Kelantan Semasa Final Piala Malaysia 2010

Salam semua,

Fuhhhh..akhirnya Kelantan Bejaya jugak menjulang Piala Malaysia pada tahun 2010 ni..Ok la tu...Tahniah!!(Geram Negeri Sembilan Kalah)

Ok,tak nak citer panjang,Korang layan je..

Ketika Perlawanan akhir Piala Malaysia 2010 sedang berlangsung,satu pergaduhan telah berlaku..Memang panas..!Pergaduhan??Bila??Tak nampak pun diorang gaduh time perlawanan tadi tu....
Hehe...memang la korang semua tak nampak,sebab benda ni terjadi dalam Facebook apyzs..Tapi apyzs tak terlibat yer dalam pergaduhan tersebut..

Jom baca apa yang diorang tulis...
comment fb

P/s:-Walaupun kita sangat2 menyokong pasukan tersebut janganlah kita mengutuk seperti dalam gambar di atas..


-Majulah sukan untuk negara-

5 comments:

Sweetie Fafie said...

isk isk astaghfirullah.
pyokong fanatik yg assabiah mmg cmtu.. xsuke kan?
sokong team sendiri jgn kutuk team lain da la kan...

plus, kalah nak mercun..menang pun baling mercun lagi...xphm sungguh kte tgk.. haha

Irnie said...

hai la manusia..

FiNa said...

entahlah.. aku pon tak paham.. aku pernah ada roomate masa semester 1 dulu, menangis-nangis bila kelantan kalah... perempuan pulak..

mazlin said...

mesti ker gaduh..klu yer pun obses jgn smpi tahap mcm tu..free of charge dpt dosa + musuh..

mazlin said...

mesti ker gaduh..klu yer pun obses jgn smpi tahap mcm tu..free of charge dpt dosa + musuh..