Saturday, February 5, 2011

Aku Keliru dengan prinsip blogger

prinsip bloggerPagi dah oi,bangun la.Jangan keje nak membuta je…Hehe,intro sempoi la..

Ni aku nak sampaikan hasrat aku sikit ni, aku keliru betul laa dengan prinsip blogger-blogger ni..Hishhhhhh!! Geram aku..

Sekarang ni tiap2 ari bilangan blogger mesti bertambah,tapi di mana prinsip?Tak kira blogger baru ke blogger lama ke, yang pasti prinsip tu kena ada…Baru orang respect ngan penulisan kita tu…

Kenapa aku bangkitkan pasal isu ni..? Mau aku tak bangkitkan,aku tengok banyak blogger sekarang ni takde prinsip la..

Takde prinsip camne.? Lu pikir la sendiri..Sory Nabil tiru trademark ko. Haha!!

No comments: