Wednesday, February 2, 2011

Photography?Nak pergi mana?

Sebenarnya aku dan family dah rancang nak keluar ari ni dari semalam lagi tapi puas aku googling tapi takde jugak tempat2 yang menarik kat area Selangor ni yang boleh aku snap2 gambar..Putus asa la aku,lantak laaa..So hari ni keluar pon takde hala tuju,tak tau nak pergi mana…


Arghhhh! Tak kisah la,bagi aku mana nak pergi aku okey jer,yang penting jari aku ni dapat snap gambar2 yang menarik dan berseni..Hah,korang semua mesti tak tau lagi kan,Aku ni pun kaki Photography gak taw…Sebab apa aku minat dengan snap2 gambar ni.? Aku suka kalau gambar yang aku snap tu Nampak menarik dan berseni…Memang dapat boleh memberi kepuasan maksimum laa…

Tapi,walaupun aku suka dengan photography ni,Gambar yang aku ambil tu aku tak reti sangat bab2 nak editing guna photoshop..Tension! Koleksi gambar dah berlambak dah,tapi semuanya belum diedit..Anyway,sapa2 yang tau tempat download adobe photoshop CS3 full version free download,please inform me ya!

1 comment:

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus