Sunday, August 21, 2011

In progression

In progression?haha..ape la sebenanye kan dalam pala hotak aku ni...tape juz follow,nanti aku citer..

Dah 3 ari aku rasa bosan giler,rasa kosong gitu..tapi nasib baek la ape yang aku study melekat dalam hotak aku ni..kalau tak hmmmm,abis la lingkup semua semata2 sebab benda alah ni..
Benda alah yang aku maksudkan pasal gurlz lar ..memang seqabut dibuatnye..nape la aku jadi camni,haihh tatau laa..

Tak cukup dengan tu,kerja pulak bertimbun..memang susah la jadi student..korang ingat senang ke,pukul 2,3 pagi tu tak tido kira biasa la..oppss,bukan melepak yer,.STUDY!!
Tapi betul la orang cakap bukan senang nak jadi senang..kena bersusah susah dahulu, bersenang senang kemudian...
[Tamat episod 1]

P/s:
-menghitung hari for balik kampung.RAYA n REUNION..
-mengharapkan hajat aku tercapai..kompem aku bersyukur gile..

No comments: