Pages

Friday, October 14, 2011

Wahh! Cerianya blog aku..

new interface
Ohoi,gila lah.Smart jugak blog aku lepas semalaman aku tak tido semata-mata nak ubah interface blog aku ni.Actually,aku tak rancang pon nak ubah design blog aku ni,just tetibe tergerak hati dan tak de benda nak wat.So go on je la dengan niat aku tuh.
Eh perasan tak ayat “tak de bende nak wat” kat atas tadi?Hah,nampak sangat aku ngah membosan gila babeng.Heheeee.Open-mouthed smile Ye la semua orang sibuk keje,gi sekolah.Aku terperap je kat umah ni.Maklumlah ngah cuti semester.Ingat nak keje tapi bila dah keje nanti tak sempat pulak nak enjoy puas2 cuti ni.So,as my decision.I dont want to work.I want to ENJOY!
Ohhh,sebut pasal keje.Baru teringat. Esok aku ada date laa.Esok aku nak kena ambik my beloved gf kat tempat keje dye.Wah dah lama siot tak jumpa gf aku.Aku rasa dah lebih 4 bulan dah kot.Raya hari tu pun tak jumpa.Sayang, i miss u so much.Red heart

P/s: Nak tido.Mengantok!

No comments: