Tuesday, October 4, 2011

Aku rindu moment ni


Huh,hari demi hari,bulan demi bulan.Tak sangka dah nak abis satu semester kat UiTM Dungun ni.maknanya dah lebih kurang 5 bulan laa aku kat sini.Hoh,jangan pening lak,nape tak sampai 6 bulan satu semester ye.Ye la aku ni budak rayuan je.Budak rayuan kan masuk lambat sebulan.Hmm,tapi aku tak rasa malu pon masuk U sebab rayuan.Aku rasa sama jer ngan budak2 laen.
 
Ahh,ape aku merepek ni.Jom ke topik balik.haha.
 
Aku bersama kawan2 sekerja aku time kat carrefour kepong.Gambar ni bila abis je wat inventory.Overnight tuh,muka semua stok mengantok.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tak percaya?nak bukti..
14062011031
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Amek ko,kat tempat beras pon boleh tertido.Terok ko ni zul.

No comments: