Pages

Wednesday, July 31, 2013

Rasa nak berbisnes?

Bosan gila awal bulan julai tahun ni, then saja surfing2.. Papppp, terbuat la bisnes pakaian online.. 
Korang kalau nak beli dialu-alukan la ye pergi ke website ni http://www.kampusniaga.com... Macam2 jenis baju ada.. Yang paling penting sekali kualiti..aku memang jenis yang pentingkan kualiti gila dalam memilih barangan ni so konsep aku terapkan dalam website aku pun macam tu jugak..sekarang ni aku ade buat opening promotion y akn tamat hujung bulan september ni.. So ape kata korang rembat satu, nak lebih lagi bagus.. Nanti aku ejaskan diskaun cantik punya kat korang semua.. Come on give me your support.. I really need it..ok kat bawah ni aku sediakan sedikit baju2 y aku jual..




Banyak lagi kat website: www.kampusniaga.com

No comments: