Saturday, January 22, 2011

Wajah Baru Ben Ashaari

Ahaaaahhhhhhhhh!!camne sempoi tak wajah baru benashaari kita,?sapa tak kenal benashaari kan...blogger tersohor pada abad ini..haha!!

Apyzs agak terkejut laa bila benashaari tukar template dye,bukan template jer,sekali ngan header pun dye tukar...Dapat idea dari mana bro ben?Tercetus dari genting highland ker?huhu..Template benashaari yang dulunya hitam,kini telah bertukar menjadi putih..Kenapa putih?melambangkan kesucian ker bro ben.....


Okeylaa,entri ni saja2 je apyzs buat,sebab apyzs rasa ni pun salah satu teknik SEO kot..haha,tumpang populariti benashaari...

Kesempatan ni apyzs nak ucapkan tahniah laa kan kat bro ben kita yang telah berjaya mencapai trafik yang beribu2 tiap2 hari..Nak tau rahsia beliau..?Jom selongkar blog benashaari.

1 comment:

princeduyong said...

lagi suci camtu kan... :)