Pages

Saturday, January 22, 2011

Zaquan Adha Kini Bersama Ayu Raudhah

gambar zaquan adha bersama isterinya ayu raudhah
Saya(Zaquan Adha) rasa debaran ini tak sehebat apabila menjaringkan gol kerana ia satu kepuasan, tetapi hari ini (pernikahan ini) membuatkan saya sungguh berdebar-debar.
“Hari ini (semalam) saya rasa sangat berdebar kerana hari yang saya tunggu-tunggu sudah tiba dan kini saya sah menjadi suami kepada ayu raudhah.

“Ia satu tanggungjawab yang berat terpaksa saya pikul. Insya-Allah saya akan menjalankan tanggungjawab ini dengan baik. Alhamdulillah semuanya sudah selamat,” kata pemain bola sepak kebangsaan dan Negeri Sembilan, Mohd Zaquan Adha Abd Radzak, 24, selepas sah menjadi suami kepada pelakon popular Raudhah Che Wan atau Ayu Raudhah, 27, dalam majlis pernikahan di Masjid Sultanah Bahiyah, di sini, semalam.

Dengan sekali lafaz..........
Baca lagi di sini

2 comments:

niesz said...

hope dorg kekal bhgia smpai bile2..:)

apyzs.azam said...

NIESZ:
harap2 cam tu laa,skrang ni banyak artis yang baru je kahwin dah cerai..