Tuesday, February 15, 2011

Contoh Blogger yang Ikhlas

Hah korang dah baca komen blogger ni,macam ni la orang kata blogger yang betul2 ikhlas...Komen panjang punya..haha!Tapi bukan maksud aku blogger2 yang bagi komen pendek2 tu tak ikhlas,ada jugak yang ikhlas...Tapi orang kata yang panjang ni lebih menampakkan keikhlasannya...ceiwaaahhhh!
Komen ni datangnya dari blogger Shahril@eddy duyung yang mengomen/memberi pendapat dari entri Traffik Beribu dari Blogwalking.

6 comments:

a n a s t a s y e a said...

ikhlas antara satu sama lain .. lagi bagus. =)

anastasyea's latest post .. Sorang lagi berpaling tadah!

niesz said...

wow..pnjg betul tu..hehe..niesz ni kadang2 tgk mud, kalau rase nk tulis pnjg, mmg berjela la niesz comment..tp kalau nk ringkas, mmg ringkas btul..ehe..asal kan kite iklas kan.. :)

jom bc cni:sabtu+ahad+isnin

xazryx said...

haha .dia betul2 bagi pendapat ni .very sincere .

CypherHackz said...

Beliau menulis panjang sebegitu kerana beliau ingin meluahkan perasaan dan juga pendapat agar blogger2 di luar sana sedar apa itu blogging. Blog bukan hanya copy paste ye kawan2. Blog adalah hasil penulisan kita sendiri untuk dibaca oleh pembaca yang datang ke blog kita. Peace!

aNaYaNa said...

kadang2 pendek pun ikhlas..cuma xtaw nak panjangkan jer..hehehe

INFOCPNSBUMN said...

macem 2 je kalo nak komment..

iklas