Monday, February 21, 2011

Syoknya Lagu ni...

Salam Geng2 blogger,Jom sama2 ngan aku layan lagu ni...Aku yakin ramai yang ada memori tersendiri dengan lagu ni...Macam aku,Lagu ni teringat zaman2 sekolah dulu...Lagu ni la paling femes kalau ada persembahan apa2 kat sekolah aku tu...Tapi yang peliknya,semua orang layan lagu ni,tak jemu2...Lagu ni memang ada aura laaa..haha!!Hah,aku rasa tetiba pulak nak tau memori2 korang pulak...Share2 la...

No comments: