Pages

Sunday, February 6, 2011

Games Fifa Online 2 Terbaik

fifa online 2
                                                    DOWNLOAD FIFA ONLINE 2
Wahhhh!! mimpi apa aku buat entri pasal Games Fifa Online 2 ni..? Tak yah la tanya,sebab entri Fifa Online 2 ni aku buat sebab dah kekurangan idea untuk update blog,so buat je la apa yang terpikir dalam kepala otak aku ni..
Games Fifa Online ni sebenarnya dah lama berada di pasaran..tak silap aku lebih kurang 3 tahun ada laaa.Fifa Online 2 ni sesuai untuk peminat2 bola sepak,Tapi ingat ianya memerlukan internet connection untuk bermain games ni yah..Bukan tu jer,nak main games ni,korang jugak mestilah mempunyai pc yang sesuai dengan system requirements nya…..
Bercerita tentang games Fifa Online 2 ni,aku sendiri telah mencubanya dan aku amatlah berpuas hati dengan rekaan2nya..seperti player dan garfik contohnya..
Ahhhh,malas dah nak citer,korang klik sini untuk download games fifa online 2 dan rasa lah sendiri kepuasan bermain games Fifa Online 2 ni…

No comments: